محمدرضا صفی خانی با اشاره به انهدام باند فساد اقتصادی در لرستان اظهار داشت: چندین سال است در حوزه بورس مواد پتروشیمی مشکلاتی در سطح ملی به وجود آمده است و تعدادی دلال واحد صنعتی که بیشتر از نیازشان مواد دریافت کرده‌اند و همچنین تعدادی از کارشناسان سازمان صمت به عنوان متهم دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با فساد اقتصادی افزود: در همین راستا در سطح کشور نیروهای امنیتی اقداماتی انجام داده‌اند که با این فساد در حوزه بورس پتروشیمی برخورد و مکانیزم جدیدی در مقابله با فساد ایجاد کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه برخی از این افراد دستگیر شده چند سال قبل نیز به اتهامی مثل اکنون دستگیر شده بودند، عنوان کرد: در استان لرستان چهار کارشناس حوزه شیمیایی از این اخلالگران از سازمان صمت لرستان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به عنوان متهم دستگیر شده‌اند که پس از رسیدگی پرونده این متهمان، براساس قانون قطعا برخورد می شود.

به همت پاسداران گمنام امام زمان(عج) باند فساد اداری در استان لرستان متلاشی و چند تن از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 453652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟