به گزارش رکنا، سرهنگ امین موسوی پور رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه اظهار کرد: از مدتی پیش سرقت‌های لوازم خودرو در این محدوده شدت گرفته بود و به همین خاطر گشت‌های پلیس نیز افزایش یافت.

وی افزود: ماموران در ۲۳ دی ماه به راننده یک دستگاه خودروی سواری که پلاک آن با پارچه پوشانده بود مشکوک شدند.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه ادامه داد: راننده مشکوک در حال زاغ زنی محله بود که متوجه حضور پلیس شد و سعی کرد از محل فرار کند که در نهایت دستگیر شد.

موسوی پور تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از راننده و بازرسی از داخل خودرو پنج جفت باند، هفت عدد ضبط خودرو، ۶ عدد کوله پشتی و تعدادی لوازم داخلی مسروقه خودرو کشف شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری اظهار کرد که مالخر است و این لوازم مسروقه را از ۲ سارق لوازم داخلی خودرو خریداری کرده تا با قیمت پایین‌تر از قیمت واقعی به فروش برساند.

سرهنگ موسوی پور بیان کرد: پس از اظهارات مالخر ماموران به مخفیگاه سارقان که از سوی متهم مذکور اعلام شده بود اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی هر ۲ نفر دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه گفت: از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی ساب و باند‌های مسروقه کشف شد که ماموران طی فراخوانی موفق به شناسایی چهار مالباخته شدند و اموال مسروقه به آن‌ها بازگردانده شد.

وی خاطرنشان کرد: هر سه متهم با اعتراف به جرایم خود و تکمیل پرونده در اختیار پایگاه ششم آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟