به گزارش رکنا، در پی انتشار خبری در فضای مجازی به نقل از رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو درباره چگونگی فوت کودک در مرز، سرهنگ "فردین پیری" ضمن تکذیب این خبر، اظهار داشت: ساعت ۲ بامداد روز جمعه (۲۸ دی ماه) مرزبانان هنگ مرزی ماکو حین گشت زنی در نقطه صفر مرزی با مشاهده تردد تعدادی افراد ناشناس در حوالی مرز، بلافاصله افراد مذکور را به پایگاه مرزبانی منتقل می‌کنند.

وی، با اشاره به اینکه در بین افراد منتقل شده، یک زن نیز حضور داشت، ادامه داد: این خانم اعلام می‌کند پسر ۶ ساله اش که همراه آنان بوده ساعاتی قبل در منطقه مفقود شده و آن‌ها در جستجوی فرزندش بودند.

این مقام انتظامی، افزود: بلافاصله مرزبانان با تشکیل تیم‌های امداد و نجات، عملیات جستجو را برای پیدا کردن پسر بچه مفقود شده در منطقه آغاز کردند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی، به همکاری هلال احمر ماکو در این عملیات اشاره و گفت: مرزبانان با تمام توان در جستجوی پسر بچه بودند و موفق شدند وی را در یکی از دره‌های منتهی به مرز پیدا کنند، اما متاسفانه به علت برودت هوا و وضعیت توپوگرافی منطقه، زمان زیادی از فوت این کودک می‌گذشت.

سرهنگ پیر‌ی، در خاتمه با ابراز تاسف از فوت این کودک ۶ ساله، عنوان کرد: متاسفانه اظهار نظر غیر کارشناسانه و غیر مسئولانه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو با برخی از شبکه‌های اجتماعی در این مورد، حقیقت ماجرا را به گونه‌ای دیگر بیان کرده که لازم می‌دانم به عنوان یک خدمتگزار به مردم شریف ایران بگویم پلیس خادم مردم و در کنار آنان است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 452909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟