رد مرگ دختر 19 ساله در روز تولد مادرش!/  همسایه او را آزار داد+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن 46 ساله ای در جورجیا به اتهام آدم ربایی و قتل یک دختر 19 ساله در 27 سال گذشته بالاخره دستگیر شد.

قربانی، سابرینا لانگ پس از جدایی پدر و مادرش از یکدیگر همراه با مادرش و ناپدری اش در یک خانه زندگی می کرد و در شب حادثه که آخرین شبی بود که خانواده قربانی او را زنده دیدند زمانی بود که به همراه نامزدش از گردش شبانه به خانه بازگشت و برای این که از همسایه شان به عنوان یک دوست برای خرید کادو برای مادرش مشورت بگیرد به خانه شان رفت و ناگهان ناپدید شد و از آن پس تا کنون از او خبری به دست نیامد.

به گفته پدرخوانده قربانی، وی زمانی که به خانه بازگشت با کیف پول و لوازم آرایش سابرینا در حالی که روی زمین افتاده بودند مواجه شد و پس از چند ساعت پیگیری های او و مادرش زمانی که از آمدن سابرینا ناامید شدند با پلیس تماس گرفته و گم شدن وی را گزارش دادند.

ماموران پلیس نامزد او را به عنوان مظنون اصلی دستگیر کردند اما مرد جوان در بازجویی گفت که پس از آن که سابرینا را جلوی خانه پیاده کرد، از او خبری ندارد و این حرف او زمانی اثبات شد که دوربین های مداربسته ساختمان نشان داد که قربانی از ماشین پیاده شده و بعد به داخل آپارتمان رفته است.

در پی تحقیقات مکرر پلیس پس از این که مادر و پدرخوانده قربانی در سال 1999 فوت شدند توانست متهم، ملیندا مکسوین 46 را که آخرین بار سابرینا به خانه اش رفته بود را دستگیر کند.

وی پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و گفت که دخترجوان را پس از آزار و اذیت به قتل رساند و جسدش را در اطراف محله جورجیا رها کرد.

ماموران پلیس پس از بازجویی از متهم نتوانستند جسد قربانی را پیدا کنند اما ملیندا پس از بازجویی به زندان منتقل شد تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 451349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟