سرهنگ همتعلی شکری پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی یکی از ماموران پلیس به سمت متهم، بلافاصله تیمی از ماموران شهرستان هرسین به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده پلیس هرسین ادامه داد: با حضور پلیس هرسین در صحنه و انجام تحقیق مشاهده شد یکی از پرسنل انتظامی استان البرز ماموریت پیدا کرده، 2 مجرم که حکم آن‌ها توسط دستگاه قضائی قطعیت پیدا کرده بود تحویل زندان‌های نهاوند و کرمانشاه بدهد.

وی تصریح کرد: این همکار انتظامی پس از آنکه مجرم اول را به زندان نهاوند تحویل می‌دهد به سمت کرمانشاه حرکت می‌کند تا مجرم دوم نیز تحویل دهد، اما در مسیر صحنه بیستون این فرد وانمود می‌کند که حالت تهوع داشته و نیاز به پیاده شدن از خودرو دارد.

شکری افزود: پس از توقف خودرو در حاشیه جاده، ناگهان یک دستگاه پژو پارس با سه سرنشین (2 خانم و یک آقا) که همسر، دختر و داماد مجرم بودند به خودروی پلیس نزدیک و در فرصت مناسب اقدام به سوار کردن وی کرده و اقدام به فرار می‌کنند.

وی گفت: پس از فرار مجرم، همکار پلیس آنان را تعقیب و در ورودی شهر بیستون، پس از چند بار ایست دادن و بی‌توجهی راننده پژو پارس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی می‌کند که به همین خاطر خودروی حامل مجرم فراری متوقف و سرنشینان آن به صورت پیاده اقدام به فرار می‌کنند.

شکری خاطرنشان کرد: در این تعقیب و گریز مامور پلیس پس از شلیک چند تیر هوایی و خودداری از دستور ایست، به پای راست مجرم فراری شلیک و پس از زمین‌گیر شدن وی نسبت به دستگیری او و همسرش اقدام می‌کند.

رئیس پلیس هرسین با بیان اینکه دختر و داماد مجرم موفق به فرار می‌شوند، گفت: این فرد برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه همکار پلیس، گفت: هیچ مجرمی نمی‌تواند از چنگال قانون فرار کند و پلیس همواره آماده مقابله با چنین افرادی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 451136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟