حجم ویدیو: 6.54M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

دختری فریب‌خورده اهل تهران که پس از ناسزا گفتن به دختر مورد علاقه پسری کرمانی در لایو اینستاگرام، با حقه‌های جوان انتقام‌جو به یک خانه باغ در منطقه‌ای خلوت از سیرجان کشانده شد و مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت، سرانجام از جزئیاتی درباره این ماجرا پرده برداشت.
پسر شرور که با همدستی دوستش این نقشه را طرح کرده بود نیز پس از دستگیری درباره زوایای پنهان اقدام غیرانسانی خود توضیحاتی ارائه داد که جزئیات اظهارات آنها را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.

مزاحم پسر سیرجانی بودم

به گزارش گروه حوادث رکنا، دختر  15 ساله که از شکایت خود نسبت به امیر و دوستش گذشت کرده است و  در این حادثه به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است در بخشی از این گفتگو می گوید: حالم خوب است . از مردم عذرخواهی می کنم. موضوع انتقام گیری تصویری بود که خودم اول توی فضای مجازی برای این پسر پیام توهین آمیز فرستادم...

 

پسر سیرجانی هم در ادامه گفت: ایشون - دختر تهرانی - 6 تا 7 ماه بود که مزاحمت برای من داشت با پیچ فیک برای من دردسر درست کرده بود و مدام درخواست دوستی داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما که چرا این دختر را شکنجه کردید و آن را پخش کردی گفت: این دختر آنقدر در اینستا گرام به انواع مختلف برای من مزاحمت ایجاد می کرد و همه فکر می کردند من با این دختر رابطه دارم و ...

‌برخلاف آنچه که در فضای مجازی منتشر شده، دختری که در ‎سیرجان مورد ضرب و شتم قرار گرفته هیچ رابطه فامیلی با ضارب ندارد.

مادر دختر هم که تا دیروز حاضر به شکایت نبود، امروز اعلام شکایت کرده است.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟