به گزارش رکنا، سرهنگ "صادق ضرونی"، در تشریح این خبر ، گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محله منیریه بودند که 2 سارق را در حال باز کردن در یک خانه مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

وی افزود: متهم که متوجه حضور ماموران شده بودند، با رها کردن تجهیزات و اموالی که همراه داشتند به سرعت متواری شدند که این اقدام به تعقیب آنها منجر شده و در نهایت هر 2 تن با شلیک هوایی پلیس متوقف و خود را تسلیم کردند.

کلانتر محله ابوسعید، اظهار داشت: با توقف متهمان، هر 2 دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که طی بررسی ها و تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان این محدوده اعتراف کرده و اقرار کردند که با همدستی هم ضمن زاغ زنی و اطمینان از خالی بودن خانه ها اقدام به سرقت می کنند.

سرهنگ ضرونی، تصریح کرد: با اقرار متهمان به جرایم خود، هر 2 تن به کلانتری منتقل شده و اعترافات آنها ثبت شده و پس از تکمیل پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی، در پایان با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی هنگام خروج از منزل، گفت: در صورتی که شهروندان مجبور به ترک محل سکونت و منزل خود شدند، حتما موضوع را به یکی از همسایه های مورد اعتمادشان اطلاع داده و از تجهیزات ایمنی منزل مطمئن شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟