به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری درباره جزئیات این خبر گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از آرایشگاه های زنانه در دی ماه سال جاری در خیابان های دانشجو، کوثر و مدنی شهر زاهدان در مدت کمتر از یک هفته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این سرقت ها با شگردی یکسان توسط یک باند منسجم انجام شده اند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از فناوری ها و شیوه های نوین پلیسی موفق شدند اعضای این باند ۵ نفره را که ۳ مرد و ۲ زن بودند در کمتر از یک هفته شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: مأموران پلیس با کنترل نامحسوس پس از شناسایی مخفیگاه این باند در یک عملیات غافلگیرانه همه آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان یک قبضه تپانچه دولول و مقدار ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار طاهری اظهار داشت: سارقان در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی شدند اما با ارائه اسناد و ادله به ناچار لب به اعتراف گشودند.

وی درباره نحوه سرقت این باند توضیح داد: سارقان که اعضای یک خانواده بودند با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو پارس، آرایشگاه های مورد نظر را شناسایی می کردند و پس از آن ۲ خانم از اعضای این باند که مادر و دختر بودند به بهانه گرفتن نوبت وارد آرایشگاه ها شده و در موقعیتی مناسب به سایر اعضای باند که فرزندان و داماد خانواده بودند اعلام تا آنها نیز وارد شوند و سپس همگی اقدام به سرقت طلاجات، وجوه نقد و اموال باارزش داخل آرایشگاه می کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه وجوه حاصل از فروش اموال مسروقه به حساب یکی ازخانم های اعضای باند (مادر خانواده) واریز می شد حساب نامبرده مسدود و مال خری هم که اقدام به خرید طلاهای سرقتی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 450353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟