دختر 8 ساله راز قتل پدرش را برملا کرد / مقتول با ضدیخ به قتل رسید+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن جوانی در نیویورک که مادر دو کودک نیز بود به اتهام قتل عمد همسرش دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

به گفته متهم رونی برک 40 ساله ؛ وی و همسرش با این که یک پسر 4 ساله و دختر 8 ساله داشتند اما مدام با یکدیگر در حال نزاع و درگیری بودند به طوری که گاهی اوقات در مقابل چشم فرزندانشان اقدام به کتک زدن یکدیگر می کردند.

وی در ادامه گفت که در شب حادثه به دلیل این که از همسرش خسته شده بود تصمیم گرفت همسرش را بکشد به همین علت در مقابل فرزندانش با ریختن ضدیخ خودرو در شیشه مشروبات و نوشابه همسرش برنامه ریزی قتل او را انجام داد.

به گفته مامورپلیس، قربانی پس از این که از محل کارش به خانه بازگشت به دلیل خوردن ضدیخ به جای نوشابه در مقابل چشم دو کودکش دچار تشنج شد و جانش را از دست داد.

متهم به دلیل این که خود را بی گناه جلوه دهد با تماس با امدادرسانی گزارش ماجرا را داد و زمانی که امدادرسانان جسد را به بیمارستان منتقل کردند با اداره پلیس تماس گرفتند و گزارش دادند.

پس از معاینات پزشکی مشخص شد مرد بیچاره با ضدیخ کشته شده و این یک قتل عمد بوده است.

افسرپرونده، همسر قربانی را به عنوان مظنون اصلی دستگیر کرد اما رونی در بازجویی اعتراف کرد که از چیزی خبر ندارد و این یک اتفاق است اما با اعتراف دختر 8 ساله اش مبنی بر این که قتل پدرش کار مادرش بوده است متهم دستگیر و به دادگاه منتقل شد.

متهم طبق نظر قاضی به اتهام قتل عمد همسرش به 25 سال زندان محکوم شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 449640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟