دستگیری زوج باطری دزد در کوهسنگی

سرهنگ اکبر آقا بیگی اظهار داشت:در پی گزارش سرقت‌های سریالی باطری خودرو‌های سواری در محدوده خیابان شهید بهشتی و کوه سنگی مشهد، ماموریت ویژه‌ای در دستور کار سرکلانتری پنجم پلیس مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری جهاد در این عملیات ضربتی با بررسی صحنه‌های وقوع سرقت به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد عاملان دستبرد به خودرو‌های سواری، زن و مرد جوانی هستند و پلیس توانست چهره فرضی مرد ۲۹ ساله را ترسیم و او را مورد شناسایی قرار دهد.

سرهنگ آقا بیگی اظهار داشت: ماموران کلانتری جهاد در ادامه تحقیقات این پرونده مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید با معرفی همدست خود که همسرش است به ارتکاب ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: تیم دایره تجسس کلانتری جهاد در تحقیقات بعدی پرونده، همسر ۲۸ ساله این متهم که به موادمخدر آلوده بوده و دارای سوابق کیفری است را نیز دستگیر کردند.

وی گفت: تحقیقات از زوج سارق برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی انجام شده توسط آن‌ها ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 448909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟