به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی محمدیان" در تشریح جزئیات طرح عملیاتی این پلیس در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با اشراف بر محل های سرقت و پاتوق سارقان با اجرای طرح های ضربتی در دو شهرستان استان البرز و شهر های حاشیه این استان موفق شدند طی 24 ساعت گذشته، 15 باند سرقت شامل 2 باند سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو، 3 باند کیف قاپ، 3 باند سرقت خودرو، 2 باند سرقت اماکن خصوصی و 5 باند سرقت منزل را متلاشی کنند.

وی افزود: در این عملیات از متهمان، 83 دستگاه ضبط و پخش باند خودرو، ، 7 دستگاه ال سی دی، 6 تخته فرش ابریشم، 25دستگاه گوشی تلفن همراه، 70 حلقه انگشتر طلا ، انواع بدلیجات و ساعت ، لوازم و قطعات خودرو و... کشف شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش کالاهای مسروقه براساس برآورد کارشناسان 5 میلیارد تومان اعلام شده است، گفت: در اجرای این طرح 9 دستگاه خودروی سرقتی از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه طرح های عملیاتی پلیس همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد : با انجام طرح های پاکسازی مناطق آلوده و پیگیری های انجام شده در حوزه جرایم به ویژه جرایم خشن و نزاع های دسته جمعی ، شاهد کاهش این جرایم بوده ایم .

وی در ادامه از کشف 500 کیلو گرم انواع مواد افیونی طی چند روز گذشته خبر داد و گفت : در این رابطه 15 نفر قاچاقچی ، 69 نفر توزیع کننده و 336 نفر نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و 14 دستگاه خودرو از آن ها توقیف شد .

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه افزود : یکی از برنامه های مهم پلیس پاکسازی نقاط آلوده است که در 2 بخش برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر انجام می شود که به علت عدم وجود اردوگاه ماده 16 در این رابطه با مشکل مواجه هستیم ؛ اما ماموریت پلیس برای جمع آوری آن ها به صورت روزانه ادامه دارد و دیگری طرح پاکسازی نقطه به نقطه از وجود اراذل و اوباش است که در قالب طرح های هفتگی در سطح استان اجرا می شود .

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن هشدار به برهم زنندگان نظم عمومی و برخورد بدون اغماض پلیس با هنجارشکنان گفت : به مردم قول می دهیم که طرح های پاکسازی با جدیت در استان دنبال شود و جرایمی که بیشتر مردم نگران وقوع آن ها هستند کنترل شده و دیگر شاهد وقوع این گونه جرایم نباشند

 

کدخبر: 448838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟