به گزارش رکنا، اردیبهشت‌سال‌۹۶، مأموران پلیس Police تهران از قتل Murder مردی میانسال در یکی از محله‌های شهر با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد که مقتول، مدیر نشریه شمارش است که در جریان درگیری با همسایه‌اش به قتل رسیده است. برادر مقتول گفت: «مهدی، همسایه برادرم بود و یک سوئیت غیر‌مجاز در پارکینگ ساخته‌بود. او رفت و آمد‌های مشکوک داشت و مشروب و مواد مخدر Drugs نیز مصرف می‌کرد. از طرفی برادرم، دو دختر نوجوان داشت و بار‌ها به او تذکر داده بود تا اینکه وی مجبور شد از مهدی شکایت کند.

مهدی با دیدن احضاریه عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد. به همین دلیل برادرم تماس گرفت و خواست به کمکش بروم. وقتی به محل رسیدم متهم با قمه حمله کرد. او یک ضربه به سرم زد و همراه برادر و برادرزاده‌اش مرا کتک زدند.

همزمان برادرم، مجید هم از راه رسید که مهدی با چاقویی که دستش بود به سینه برادرم زد و فرار Escape کرد.» بعد از طرح شکایت مهدی ۴۵‌ساله در مخفیگاهش در باغی در غرب تهران شناسایی و بازداشت شد، اما جرمش را انکار کرد. بعد از کامل شدن تحقیقات پرونده در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge تولیت رسیدگی شد. متهم با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم بار دیگر جرمش را انکار کرد. هیئت قضایی بعد از شور، متهم را به قصاص و برادر و برادرزاده‌اش را به حبس محکوم کرد. همچنین متهمان نیز به خاطر جراحات وارده به برادر و برادر همسر مقتول به پرداخت دیه محکوم شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 448664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟