سهیل رفیع پور جوان ایرانی در تورنتو کشته شد + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک جوان 33 ساله ایرانی به نام سهیل رفیع پور، در یک حادثه Incident تیراندازی در شب کریسمس در شمال تورنتو کشته شد.

پلیس منطقه یورک در شمال شهر تورنتو با انتشار اطلاعیه‌ای از همه کسانی که به هر شکلی اطلاعی در باره این واقعه یا مقتول دارند تقاضا کرده‌ برای کشف جزئیات این واقعه مرگبار با پلیس Police همکاری کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده، پلیس منطقه یورک با دریافت چند تماس تلفنی در باره شنیده شدن صدای شلیک گلوله در یک منطقه مسکونی، در محدوده خیابان‌های بی‌ویو و استافویل در شهر ریچموندهیل به محل حادثه می‌رود.

مأموران پلیس با رسیدن به محل با فردی که به شدت براثر شلیک گلوله مجروح شده بود مواجه می‌شوند.

جوان مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده و پلیس مشخصات فرد کشته شده را سهیل رفیع‌ پور، 33 ساله، ساکن تورنتو معرفی کرده است.

به گفته پلیس برخی از افراد حاضر در صحنه گفتند یک اتومبیل SUV تیره رنگی را دیدند که بلافاصله پس از شنیده شدن صدای تیراندازی از محل حادثه با سرعت دور شده است.

قرار است آزمایشات بعدی علت اصلی مرگ جوان ایرانی را روشن کند و همچنین لورا نیکول، مأمور پلیس واحد جنایی منطقه یورک گفته است به نظر او مقتول در اتومبیل بوده و بعد اتومبیل دیگری به او نزدیک شده و پس از تیراندازی به مقتول از محل حادثه دور شده است.

به گفته پلیس حادثه مرگبار شب کریسمس یک حادثه تیراندازی اتفاقی نبوده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 448070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟