دزدان خرمشهری در آبادان دستگیر شدند+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در برابر پرونده‌های سرقت Stealing موتورسیکلت از جلوی پالایشگاه آبادان قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 16 آبادان برای دستگیری عاملان این دزدی‌ها وارد عمل شدند و در گام نخست پای در محل سرقت گذاشتند.

ماموران در این مرحله با بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف پالایشگاه موفق به شناسایی تصویر دزدان شدند و همین کافی بود تا ماموران به صورت نامحسوس در اطراف پالایشگاه شروع به گشت زنی کنند.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه صبح روز چهارشنبه 5 دی ماه سال جاری ماموران در حال گشت زنی بودند که با 2 دزد The Thief جوان که در حال سرقت یک موتور سیکلت بودند روبرو شدند.

تیم پلیسی در این مرحله برای دستگیری 2 سارق جوان وارد عمل شدند که دزدان با دیدن پلیس برای فرار Escape به سمت ماموران حمله کردند که در این صحنه تیم پلیسی با محاصره متهمان موفق به دستگیری آنها شدند.

در تجسس‌های مشخص شد دزدان برای سرقت از خرمشهر به آبادان سفر کرده‌اند که در این مرحله یکی از دزدان که سرقت‌های زیادی در خرمشهر انجام داده بود به خرمشهر منتقل شد.

بنا به این گزارش، متهم دیگر پرونده برای تحقیقات پلیسی به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرا گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

کدخبر: 448027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟