حجم ویدیو: 9.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

به گزارش رکنا، ماموران پلیس Police بامداد چهارشنبه 28 آذرماه سال جاری در گشت شبانه پلیس آگاهی تهران در منطقه دروازه غار به خودروی پراید سفید رنگی مشکوک شدند.

خودروی پراید بلافاصله پس از نزدیک شدن ماموران پا به فرار Escape گذاشت و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

ماموران پس از یک ساعت و نیم تعقیب و گریز وارد اتوبان یادگار امام «ره» شدند، خودروی بنز گشت پلیس از مسیر خارج و با گاردریل کنار اتوبان برخورد می کند

خودروی ماموران پلیس در این حادثه Incident تخریب و در کنار اتوبان متوقف شد و راننده پراید که در آیینه خودرویش شاهد این حادثه بود توانست از سایه پلیس فرار کند.

تیم‌های پلیسی به سرعت در صحنه تصادف Crash Crash خودروی پلیس با گاردریل حاضر شدند و 2 مامور مجروح توسط تیم‌های امدادی اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تجسس‌های پلیسی برای دستگیری 2 مرد پراید سوار به صورت ویژه در محل فرار متهمان آغاز شد.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 3 بامداد چهارشنبه ماموران گشت کلانتری در کنار اتوبان یادگار امام «ره» به 2 مرد جوان که در حال پیاده روی بودند مشکوک شدند.

ماموران در این مرحله به سراغ 2 مرد جوان رفته و با توجه به رفتار و حرکات 2 جوان مرموز دستور دستگیری آنها صادر شد.

تیم پلیسی 2 مرد جوان که احتمال می‌دادند همان متهمان فراری در صحنه تعقیب و گریز پلیسی هستند را به محل واژگونی خودروی پلیس منتقل کردند و در ادامه با توجه به فیلم صحنه تعقیب و گریز متهمان شناسایی شدند.

همین کافی بود تا سارق جوان به سرقت Stealing Stealing خودرویش اعتراف کند و در ادامه ادعا کرد که برادرش در این سرقت نقشی نداشته و بیگناه است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟