حجم ویدیو: 7.73M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل مرد میانسالی با حضور در کلانتری 103 گاندی از سرقت Stealing میلیونی عتیقه‌جات داخل خانه‌اش خبر داد.

ماموران در تحقیقات پلیسی از مرد تنها پی‌بردند که وی بخاطر علاقه‌ای که به عتیقه‌جات دارد داخل خانه‌اش در منطقه جردن اقدام به نگهداری عتیقه‌جات کرده‌اند.

تجسس‌های پلسی ادامه داشت تا اینکه ماموران به مرد جوانی که چندی قبل در خیابان منوچهری اقدام به فروش یک شی عتیقه به مرد میانسال کرده بودند مشکوک شدند و همین کافی بود تا این مرد جوان تحت نظر ماموران قرار گیرند.

تحقیقات فنی کلید زده شد و مرد میانسال نیز در بازجویی‌ها عنوان کرد که مرد جوان که در کار فروش عتیقه‌جات است با رابطه دوستی که ایجاد کرده آدرس خانه وی را به دست آورده و احتمال می‌دهد سرقت از سوی این مرد صورت گرفته باشد.

بدین ترتیب ماموران در عملیاتی غافلگیرانه پای درخانه جمشید گذاشته و موفق به دستگیری وی شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهم، عتیقه‌های سرقت شده از خانه مرد تنها به دست آمد.

متهم در ادامه وقتی دید راهی جز اعتراف ندارد همدستش را لو داد و امیر نیز در عملیات پلیسی دستگیر شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟