سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس Police با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی خوزستان ۲۴ طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان در ۹ ماه نخست سال جاری اجرا شد.

وی بیان داشت: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با تلاش مستمر در سطح خوزستان در ۹ ماه گذشته طی چندین طرح مقابله، ۲ هزار و ۳۲۵ نفر از عاملان تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس‌زاده در ادامه اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح ۴۹۴ قبضه سلاح جنگی و ۲ هزار و ۲۳۶ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۲ هزار و ۷۳۰ قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان عنوان و تصریح کرد: نیرو‌های پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند، به همین منظور تقاضا می‌شود شهروندان عزیز ضمن همکاری با پلیس برای جلوگیری از تیراندازی‌های غیرمجاز هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟