حمله وحشیانه زورگیر خشن به مرد آبادانی + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در برابر پرونده‌های زورگیری جوان موتور سواری در سطح شهر آبادان قرار گرفتند و با توجه به افزایش این پرونده‌ها تیمی از ماموران اداره مبارزه با سرقت Stealing پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عامل این دزدی‌ها وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ طعمه‌های زورگیر خشن رفته و در تحقیقات پلیسی مشخص شد پسر جوانی با موهای فر و در دست داشتن چاقو سوار بر موتور به سراغ طعمه‌هایش رفته و با تهدید اقدام به سرقت از آنها کرده است.

بدین ترتیب ماموران آلبوم مجرمان سابقه‌دار را پیش روی طعمه‌‌های سارق موتور سوار قرار دادند و خیلی زود پسر جوان که 9 بار به خاطر سرقت و زورگیری دستگیر شده بود از سوی شاکیان پرونده هدف شناسایی قرار گرفت.

همین سرنخ کافی بود تا تیم پلیسی با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه سارق سابقه‌دار را ردزنی کنند و روز شنبه نخستین روز دی ماه سال جاری در عملیاتی غافلگیرانه این سارق خشن که در حال استراحت بود دستگیر شد.

کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم یک تفنگ وینچستر، یک کلت کمری، مشروبات الکلی و گوشی‌های سرقتی زیادی به دست آوردند.

ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند که زورگیر خشن در یکی از سرقت‌هایش در اطراف آبادان با حمله به یکی از طعمه‌هایش باعث به کما رفتن مرد جوان شده است.

زورگیر خشن که از سوی طعمه‌هایش هدف شناسایی قرار گرفته پس از دستگیری به زورگیری‌هایش اعتراف کرد.

بنا به این گزارش، دزد The Thief خشن برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی‌اش در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 446803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟