کشف ۱۰ فقره سرقت در مهران

به گزارش رکنا، سرهنگ قدرت الله شهباز بیگی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing وجیب بری درسطح شهرستان مهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس Police آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی در این رابطه یک نفر متهم شناسایی و در طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ شهبازبیگی افزود: متهم دستگیر شده دربازجویی ماموران منکر هرگونه سرقتی شده اما درمواجه با شکات و مستندات موجود به جرم Crime خود اعتراف کرده ودرخصوص شیوه وشگرد سرقت ها اذعان داشت که با حضور در مناطق پر ازدحام با استفاده از شلوغی جمعیت اقدام به سرقت نموده است.

وی با اشاره به اعتراف ۱۰ فقره سرقت جیب بری در فرآیند تحقیقات پلیسی یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان Prison شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در پایان با تأکید به شهروندان هشدار داد از قرار دادن کارت های بانکی خود درکنار مدارکشان و بازگویی آن ها با صدای بلند خودداری کرده و رمز عابر بانک را خودشان در دستگاه های کارتخوان وارد کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟