داماد عصبانی گوش برادر عروس تهرانی را با دندان کند +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزیT معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت: روز سه شنبه 27 آذر ماه سال جاری پرونده‌ای ز کلانتری 106 نامجو به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شکات پرونده عنوان کرده بودند دامادشان به نام "جعفر"32 ساله آنها را به قتل Murder تهدید کرده است .

بدین ترتیب پرونده مقدماتی با موضوع "تهدید به ارتکاب جنایت" به دستور بازپرش شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کارآگاهان در همان تحقیقات ابتدایی مشخص شد متهم در یک نزاع و درگیری با 2 برادرزنش اقدام به کندن گوش چپ یکی از آنها کرده و پس از آن همسر و اعضای خانواده ی همسرش را به قتل تهدید کرده است .

برادرزن متهم پرونده در خصوص شب درگیری به کارآگاهان گفت : " روز 24 مهرماه سال جاری خواهرم با من و برادرم تماس گرفت و عنوان کرد که همسرش ( جعفر ) او را مورد ضرب و شتم قرار داده است که به حمایت از خواهرمان به خانه شان رفتیم .

وی افزود: داخل خانه با جعفر درگیر شدیم که ناگهان جعفر با دندان اقدام به گرفتن گوش سمت چپ من کرد و آنچنان با دندان فشار داد که گوش من کامل کنده شد و پس از آن جعفر فراری شد و در این مدت در تماس های مکرر تلفنی ، خواهرم و همه ما را تهدید به قتل می کند " .

کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که جعفر پس از نزاع و درگیری با اعضای خانواده همسرش مدتی از تهران متواری شده و پس از چند روز مجددا به تهران آمده است .

در ادامه مخفیگاه جعفر در خانه یکی از دوستانش در بلوار فردوس شناسایی ، ساعت 11 روز جمعه 30 آذر ماه سال جاری دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " نزدیک به 10 سال که با همسرم ازدواج کردم تا اینکه حدود 2 ماه پیش و به اصرار اعضای خانواده همسرم به تهران آمدیم و از آن زمان به بعد دخالت های اعضای خانواده زنم زمینه آغاز اختلافات من و همسرم شد تا اینکه روز سه شنبه با همسرم درگیری شدیدی پیدا کردم و او بلافاصله به برادرانش زنگ زد و آنها نیز به خانه ما آمدند که در ادامه باهم درگیر شدیم که در یک لحظه از شدت عصبانیت با دندان گوش برادرزنم را کندم.

بنا به این گزارش، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : "متهم با صدور قرار قانونی شعبه ی اول بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 446506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟