به گزارش رکنا، ضمن تائید خبر دستگیری چهار نفر گروگان‌گیر در حوالی شهرستان ایوان‌کی در غرب استان سمنان، تاکید کرد: روز گذشته در شهر قم چهار نفر، یک شهروند ۶۱ ساله را ربوده و گروگان hostage می‌گیرند همچنین از خانواده وی ۵۰۰ میلیون تومان پول نقد تقاضا می‌کنند که با اطلاع این موضوع به نیروی انتظامی قم، موضوع در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: به دلیل مجاورت گرمسار با قم، موضوع گروگانگیری و احتمال گریز متخلفان به سمت گرمسار نیز در دستور بررسی پلیس Police قرار گرفته و پس از بررسی و عملیات ویژه پلیسی افراد مذکور شناسایی می شوند.

فرمانده انتظامی گرمسار، گفت: پس از تکمیل عملیات اطلاعاتی و شناسایی ویژه پلیسی از سوی ماموران خدوم ناجا در عملیاتی مشترک بین پلیس ایوان کی و قم محل اختفای چهار فرد گروگان‌گیر در حوالی ایوان‌کی شناسایی می شود.

ناجا در برخورد با جرایم امنیتی جدی است

فوادیان بیان کرد: عملیات نجات گروگان و همچنین دستگیری افرا متخلف با این پرونده با همکاری ناجای قم با کمال موفقیت انجام و شهروند گروگان گرفته شده نیز در سلامت کامل رها می‌شود.

وی افزود: پرونده این افراد برای بررسی و رسیدگی قضایی به دادگستری ارسال می‌شود تا مجرمان به سزای اعمال خود برسند.

فرمانده انتظامی گرمسار گفت: ناجا در مورد جرایمی که به موضوع امنیت شهروندان مرتبط باشد از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همچنین شدیدترین برخوردها را با متخلفان حوزه جرایم امنیتی و اجتماعی می‌کند از سوی دیگر ارتباط شهروندان با پلیس و سامانه ۱۱۰ نیز می‌تواند در کشف جرم Crime بسیار موثر باشد.

فوادیان همچنین بیان داشت: مردم همچنین باید موارد ایمنی و احتیاط را نیز مد نظر خود قرار دهند تا زمینه وقوع جرم نیز پدید نیاید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 446323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟