قتل 2 زن به شیوه داعش+عکس

به گزارش پایگاه اینترنتی میرور، وزارت کشور مراکش از کشف جسد دو زن گردشگر اهل کشور‌های حوزه اسکاندیناوی در منطقه کوهستانی اطلس خبر داد.

جسد مارین یولاند، ۲۸ ساله، اهل نروژ و لوئیزا جسپرسن، ۲۴ ساله، اهل دانمارک در حالیکه گردنشان بریده شده بود، در منطقه دور افتاده «توبقال» در کوهستان اطلس کشف شد.

پلیس مراکش پس از آن وارد عمل شد که ویدئویی دلخراش از قتل Murder یکی از قربانیان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. پس از انتشار این ویدئو یکی از کاربران توئیتر مدعی شد مردی در آن می‌گوید این انتقام برادران ما در بمباران هجین است.

شهر هجین در سوریه که همچنان عناصر داعش ISIS در آن حضور دارند، اخیرا توسط ائتلاف آمریکایی بمباران شد.

به گفت: بازرسان این پرونده، با توجه به نوع قتل این دو تبعه اروپایی، آن‌ها به احتمال زیاد توسط عناصر گروه‌های تروریستی قربانی شده‌اند.

پلیس مراکش همچنین سه نفر را که مظنون به قتل این دو زن هستند، بازداشت کرده است. آن‌ها در اظهارات خود هرگونه اتهام علیه خود را رد کرده و گفتند فقط در کنار چادر آن‌ها برای استراحت مستقر شده بودند.

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این قتل را بر عهده نگرفته است.

در همین حال، وزارت اطلاعات دانمارک امروز (پنجشنبه) از احتمال دست داشتن عناصر گروه تروریستی داعش در قتل این دو زن گردشگر خبر داد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

فیلم آرشیوی از ناگفته‌های "ابوعزرائیل" از نبرد با تروریست‌های داعشی

کدخبر: 446287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟