به گزارش رکنا، سردار "علی اکبر جاویدان" در این باره اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت Stealing دوچرخه در گنبدکاووس، بررسی موضوع به منظور دستگیری سارق در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد سرقت ها، ماموران به سرنخ هایی در این پرونده رسیده و موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفقیت آمیز پلیسی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه سارق اعتیاد شدید به موادمخدر داشته است، گفت: در تحقیقات اولیه، متهم منکر هر گونه بزه انتسابی شده که پس از مشاهده اسناد و مدارک پلیس، چاره ای جز اعتراف نداشته و به 33 فقره سرقت دوچرخه در گنبدکاووس اعتراف کرد.

سردار جاویدان با اشاره به تحویل سارق به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مقابله با جرایم خصوصا سرقت، عزم همگانی و همراهی مردم را می طلبد و پلیس Police استان برای مقابله با سارقان و نا امن کردن محیط برای فعالیت مجرمانه آنان، با تمام توان تلاش خواهد کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟