رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه از دستگیری موبایل قاپان شرق تهران خبر داد.به گزارش رکنا، در پی شکایت شهروندان شرق تهران مبنی بر وقوع چند فقره موبایل قاپی، طرح برخورد با موبایل قاپان در دستور کار کلانتری ۱۹۰ مجیدیه قرار گرفت.

برپایه این گزارش، در جریان گشت زنی مأموران این کلانتری در محدوده خیابان رسالت به غرب، مأموران به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا با دو سرنشین مشکوک شده و به آن‌ها دستور ایست دادند، اما موتورسواران بدون توجه به دستور ایست پلیس Police از محدوده متواری شدند.

در ادامه تعقیب و گریز پلیس و موتورسواران، متهمان وارد محدوده بزرگراه امام علی (ع) شدند که پلیس برای توقف آن‌ها با رعایت قانون Law بکارگیری سلاح مجبور به تیراندازی شد.

در این حین ۴ تیر هوایی و ۴ تیر به موتورسیکلت شلیک شد که به دنبال آن، موتورسیکلت به علت اصابت گلوله در محدوده خیابان دماوند متوقف و موتورسواران دستگیر شدند.

سرهنگ علی نعمتی رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: دستگیرشدگان دو جوان ۲۰ و ۲۴ ساله و ساکن اسلام‌شهر بودند؛ این دو متهم دارای سوابق موبایل قاپی، زورگیری و شرارت بوده و حتی یکی از آن‌ها به جرم Crime سرقت Stealing خودرو در زندان Prison حضور داشت که سه ماه پیش آزاد شده بود.

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با اعلام این مطلب که این سارقان با نام باند «تپل» در بین مالخران مشهور بودند، خاطرنشان کرد: سارقان تا این لحظه به ۳۰ فقره موبایل قاپی به ویژه درمقابل مجتمع‌های تجاری شرق تهران اعتراف کرده‌اند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟