کشف جسد یک نوزاد در جعبه کادویی کنار بزرگراه / زن 22 ساله و پسر 17 ساله دستگیر شدند+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زنی 22 ساله به همراه پسری 17 ساله در اثر مرگ یک دختربچه که 5 ماه پیش در جعبه مقوایی و کادویی در بزرگراهی در کالیفرنیا یافت شد دستگیر شدند.

جسد یک نوزاد در بزرگراه

ماموران پلیس Police گشت شبانه با تماس تعدادی راننده تاکسی به اداره پلیس به محل حادثه Incident ای که راننده ها اعلام کردند اعزام شدند.

پس از این که ماموران پلیس به محل حادثه رسیدند با جسد یک نوزاد در حالی که داخل یک پارچه گلدار پیچیده شده بود و در یک جعبه مقوایی و کادویی پنهان شده بود مواجه شدند.با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات اولیه ماموران آغاز شد و از طریق دی ان ای قربانی هویت شووانا و معشوقش افشا شد.

افسرپرونده گفت: شووانا آندریچ و پسر 17 ساله هر دو تحت بازجویی برای قتل Murder دختربچه قرار گرفتند.دو متهم اعتراف کردند که مدت کمی با یکدیگر در رابطه بودند و به علت فاصله سنی زیادی که بینشان بود پس از این که شووانا باردار شد اقدام به قتل کودک پس از زایمان کردند.

پس از این که کودک در قبرستان به خاک سپرده شد دو متهم پس از بازجویی به زندان Prison منتقل شدند تا جلسه دادگاهشان به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟