ارتباط زن ناشناس با پیدا شدن جسد ناصر در اطراف کرج چیست؟ +عکس

به گزارش رکنا، سه مرد که متهم هستند در جریان خرید و فروش عتیقه دست به جنایت Crime زده‌اند پس از شش سال درشعبه یکم دادگاه کیفری البرز پای میز محاکمه ایستادند.

رسیدگی به این پرونده از سال 91 وقتی کلید خورد که مرد جوانی با مراجعه به اداره پلیس Police آگاهی استان البرز ماجرای ناپدید شدن برادرش ناصر 43ساله را اطلاع داد.

او به افسر پرونده گفت: دو روز پیش برادرم به خانه ما آمد یک زن ناشناس در خودرو‌اش نشسته بود که پیاده نشد. بعد از چند دقیقه برادرم رفت و دیگر اطلاعی از او نداریم.خیلی زود تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی برای پیدا کردن ناصر تشکیل شد اما طولی نکشید که جسد مرد ناشناسی در مزرعه‌ای حوالی محدوده خیابان چمن در کرج کشف شد.

با شناسایی هویت جسد کشف شده مشخص شد این جسد متعلق به مرد گم شده است.

به دستور بازپرس کشیک قتل Murder جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.گزارش کارشناس پزشکی قانونی نشان داد ناصر در اثر برق گرفتگی و اصابت جسم نوک تیز به قتل رسیده است.کارآگاهان در گام بعدی با رد‌یابی آخرین تماس‌های تلفنی مقتول به چند مظنون رسیدند. بلافاصله این افراد برای بازجویی احضار شدند اما هیچ کدام اعترافی نداشتند تا اینکه دو سال بعد از جنایت یکی از مظنونان پرونده لب به اعتراف گشود....او ادعا کرد مقتول توسط سه مرد که بر سر عتیقه با هم درگیری داشتند کشته شده است.

این سه مرد که از دوستان مقتول بودند مدتی بعد بازداشت شدند ولی هیچ کدام قتل را به گردن نگرفتند. این در حالی بود که پرینت تماس‌های تلفنی و حضور این سه مظنون در محدوده جغرافیایی محل قتل ناصر نشان می‌داد آنها می‌توانند عامل قتل باشند.

همچنین آثار دیگری هم همزمان با کشف این اطلاعات وجود داشت. پیدا شدن اثر خون در خودروی متهمان و تناقض اظهارات آنها درباره حضورشان در زمان قتل در شهری دیگر نشان می‌داد که این افراد می‌توانند ارتباط مستقیمی با قتل ناصر داشته باشند.

سه متهم که هر کدام قتل را به گردن دیگری می‌انداختند با صدور کیفرخواست به اتهام مشارکت و معاونت در قتل ناصر در شعبه یکم دادگاه کیفری در استان البرز پای میز محاکمه قرار گرفتند. در آغاز جلسه رسیدگی به این پرونده که شش سال از زمان وقوعش گذشته بود قاضی Judge دهقانی متن کیفرخواست را خواند.آنگاه اولیای دم خواستار قصاص عامل قتل شدند و از دادگاه خواستند زودتر عامل قتل را به مجازات قانونی‌اش برسانند.سپس دو متهم ردیف اول که اتهامشان مشارکت در قتل بود به دفاع از خودشان پرداختند اما هیچ‌کدام اتهام قتل را نپذیرفتند....

همچنین دیگر متهم پرونده که از کارمندان سابق یکی از سازمان‌ها بود ادعا کرد هیچ نقشی در این قتل نداشته است، او درباره تناقض اظهارات قبلی‌اش ادعا کرد زمان بازجویی اولیه یادش رفته و به اشتباه ادعا کرده است که در زمان قتل در شهرستان بوده است.

وی گفت: اگرچه لکه‌های خون از خودروی من کشف شده اما هرگز درباره اینکه این خون متعلق به چه کسی است هیچ نظریه‌ای از پزشکی قانونی صادر نشده است.

پس از پایان اظهارات متهم، قاضی هدایت رنجبر رئیس شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز ختم جلسه را اعلام کرد و برای صدور حکم وارد شور شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

معصومه مرادپور

کدخبر: 444965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟