عکس های هولناک از تصادف خونین در خیابان مجاهدین اسلام

به گزارش رکنا، ساعت 11:20 دقیقه ی روز گذشته رانندگان شاهد واژگونی خودروی سواری در خیابان مجاهدین اسلامی با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و این حادثه Incident را اطلاع رسانی کردند. ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه 120، آتش نشانان را روانه ی محل حادثه کرد.

مسعود جعفری فرمانده ی آتش نشانان در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 پس از انحراف از مسیر اصلی واژگون و سرنشین آن نیز قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده بود.

103

وی افزود: آتش نشانان، با نصب علائم هشدار دهنده ی ترافیکی به ایمن سازی خیابان برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی پرداختند و با قطع برق باطری خودرو را به حالت اولیه بازگرداندند.

جعفری خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از به حالت اولیه درآوردن خودرو و انتقال به سمت راست مسیر و شستشوی محل از بنزین، ایمن سازی و تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی به عملیات خود پایان دادند.

گفتنی است؛ در این حادثه راننده این خودرو که بانویی 56 ساله و دچار مصدومیت شده بود توسط امدادگران اوژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

علت این حادثه توسط عوامل راهور اعلام خواهد شد.

101

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟