جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد 35 ساله ای در هواپیمای لاس وگاس به جرم Crime  دست درازی به یک دختر 22 ساله که کنار صندلی وی خواب بود، دستگیر شد.

پرابهو رامارتی اهل هند، در حالی که همسرش کنارش نشسته بود اقدام به دست درازی و آزار و اذیت دخترجوانی در هواپیما کرد.

به گفته قربانی، وی در حالی که خواب بود متوجه لمس دستانش توسط مرد غریبه ای شد اما وی که گمان می کرد دچار فکر و خیال شده ابتدا توجهی به این حسش نکرد اما بعد از مدتی فهمید که دستان ناشناسی در حال پیشروی به روی بدنش هستند.

دختر جوان زمانی که هوشیارتر شد فهمید که مسافر کناری‌اش در حالی که دستان همسرش را در دست دارد با دست دیگرش در حال لمس بدن او است.

ابتدا با عصبانیت و پرخاش با مرد مسافر برخورد کرد اما زمانی که متوجه بی حیایی وی شد که در مقابل چشمان همسرش قصد دست درازی به او را دارد با شکایت، مهماندار را صدا کرد و گزارش این رفتار شنیع مرد مسافر را داد.

با فرود هواپیما در لاس وگاس زن جوان به اداره پلیس Police  مراجعه کرد و با کمک اطلاعات فرودگاه توانست مشخصات مسافر متجاوز Rapist  را به آنها بدهد.

پلیس با دستگیری پرابهو اقدام به بازجویی از وی کرد.

ابتدا او این اتهام را رد کرد و گفت زن جوان دچار فکر و خیال شده و این اتفاق واقعیت ندارد اما با شهادت چند مسافری که متوجه رفتار های زشت او شده بودند وی مجبور به اعتراف شد.

افسر پلیس پس از انتقال پرونده وی به اداره پلیس هند، مرد متجاوز را به کشور خودش انتقال داد و درخواست محکومیت کرد.

دادگاه پس از گزارش افسر پرونده و ثبت اعترافات متهم او را به 9 سال زندان Prison محکوم کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟