دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای با بیش از ۱۴ میلیارد ریال کلاهبرداری در بجنورد

به گزارش رکنا، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام ۱۳ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری Fraud به روش جعل امضاء و جعل اسناد کردند ، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای این افراد شدند ، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه کارآگاهان موفق شدند ۱۱ نفر کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۱۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعتراف کردند، گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: شهروندان کاملا مراقب باشند تا مورد سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند و در صورت نیاز می‌توانند مراتب را از طریق پل Bridge ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع نمایند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟