حجم ویدیو: 15.18M | مدت زمان ویدیو: 00:02:39

خارج کردن اجساد

قاتل روانی که اقدام به کشتن زن و دو فرزندش کرده بود، هیچ وقت تصور نمی کرد که دوربین مدار بسته همسایه اش ارتکاب او به این جنایت را ثابت کند.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ضبط شد "کریس واتس" را لحظاتی پس از قتل خانواده اش در حال ترک خانه نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود کریس در ساعت 5.30 دقیقه صبح روز 13 آگوست پس از کشتن خانواده‌اش اقدام به خارج کردن اجساد آنها از داخل خانه به بیرون می کند.

اجساد قربانیان در یک تانکر نفت 

کریس پس از بازگشت به خانه دوباره به خودروی خود مراجعه و پس از انتقال اجساد اقدام به پارک خودروی خود در گاراژ خانه کرده بود. او در این عمل وحشتناک اقدام به قتل زن باردارش " شانان" و دو دخترش با نام های " بلا" و "کلستا" کرده بود. شانان 34 ساله در هفته پانزدهم بارداری بود که توسط شوهرش در ایالت کلرادوی آمریکا به قتل رسید.

اجساد قربانیان در یک تانکر نفت در اطراف یک ساختمان پیدا شد. در حالی که کارگران در حال بارگیری و تخلیه تانکر بودند با اجساد قربانیان روبرو شدند.

 مفقود شدن خانواده اش

کریس پس از کشتن خانواده اش برای فرار از ظن پلیس اقدام به اجرای یک نمایش ترحم برانگیز کرده بود. این پدر بی‌رحم پیش‌تر در یک ویدئوی کوتاه که از تلویزیون محلی نیز پخش شد، در حالی که اشک می ریخت از مفقود شدن زن و 2 دخترش خبر داده و از بینندگان تلویزیونی خواسته بود در پیدا کردن اعضای خانواده اش به او کمک کنند. او همچنین پس از پیدا شدن اجساد در بازجویی های پلیس نقش خود را در ارتکاب این قتل منکر می شد و دائماً داستان های مختلفی را از مفقود شدن خانواده اش برای پلیس بازگو می کرد. اما سرانجام این ویدئو که از دوربین مدار بسته همسایه او تهیه شده بود، راز این جنایت را فاش کرد.

 دوربین مدار بسته

اما ویدئویی که واکنش این قاتل به مدرک اثبات جرمش را نشان می دهد، به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدئو که به تازگی منتشر شده، کریس را در خانه همسایه اش در حالی که به همراه ماموران پلیس در حال تماشای ویدئوی ضبط شده دوربین مدار بسته است، نشان می دهد. او با دیدن این ویدئو که دروغ بودن گفته های او را در بازجویی پلیس را اثبات می کرد، در حالی که دستش را روی سرش گذاشته و در مخمصه ای بزرگ گیر افتاده، دیده می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟