حجم ویدیو: 5.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

به گزارش رکنا و به نقل از منابع محلی ،عدم نظارت مسئولین مربوطه در عرضه سوخت به خودروها و بلاتکلیفی کسانی که ماهها در انتظار فعال شدن کارت سوخت خود هستند مشکلاتی را برای مردم و جایگاههای عرضه سوخت در سیستان و بلوچستان به وجود آورده که در بعضی موارد با درگیری همراه است.

در شهرهای استان سیستان و بلوچستان سالهاست به دلیل جلوگیری از قاچاق Contraband بنزین ، عرضه آن به رانندگان با کارت سوخت و سهمیه امکان پذیر است .

مالکان خودروهایی که کارت سوخت اشان به دلایل نامعلوم فعال نیست و ماهها در انتظار فعال شدن کارتهای سوخت خود هستند و به دلیل گرانی بنزین آزاد که در نقاط مختلف جاده های سیستان و بلوچستان و خارج از جایگاهها به فروش می رسد می توانند با استفاده از کارت مخصوص جایگاهها 10 لیتر سهمیه دریافت کنند.

رانندگان برای بنزین گرفتن با کارت سوخت جایگاه هم باید ساعتها از صبح زود در مقابل پمپ بنزین صف بکشند تا با کارت سوخت جایگاه که معمولا از ساعت 8 صبح فعال می شود سهمیه 10 لیتری بنزین دریافت کنند.

در فیلم فوق که از درگیری در یک پمپ بنزین واقع در شهرستان سراوان ارسال شده است می بینیم که بین مردم و کارگران جایگاه عرضه بنزین درگیری صورت گرفته است که مسئولین مربوطه باید تمهیداتی را برای رفع این مشکل اندیشیده و به کار ببندند تا این مشکل مردم در این منطقه محروم کشور مرتفع گردد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟