به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 5 صبح امروز – چهارشنبه – مرد جوانی در منطقه نارمک حال عبور از خیابان بود که با جسد پسر جوانی که روی زمین افتاده بود روبرو شدند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری 127 نارمک برای بررسی صحنه جرم Crime در محل حاضر شود و پس از تحقیقات ابتدایی مشخص شد که این جوان در حادثه Incident سقوط از ارتفاع 50 متری به کام مرگ فرو رفته است.

در ادامه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه با تیم تشخیص هویت به دستور بازپرس ویژه قتل Murder در محل حاضر شدند و تجسس های فنی و پلیسی کلید زده شد.

در این شاخه از تحقیقات ماموران به محلی که پسر جوان از بالای آن به پایین سقوط Fall کرده بود رفته و مشخص شد محمد حسین 25 ساله که اعتیاد به مواد مخدر Drugs دارد در زمینه سرقت Stealing درهای آلومینیومی هواکش‌های مترو فعالیت داشته است.

در این صحنه ماموران با وجود وسایل و آچاری که در صحنه سقوط پسر جوان جامانده بود پی بردند محمد حسین در حال سرقت در آلومینیومی هواکش مترو بوده که به پایین سقوط کرده است.

بنا به این گزارش، جسد پسر جوان پس از شناسایی خانواده‌اش برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟