به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز شنبه 17 آذر ماه سال جاری اهالی خیابان امیری آبادان با صحنه عجیب درگیری 2 پسر جوان با یک زن روبرو شدند و خیلی زود چند مرد برای کمک به زن جوان پای در صحنه درگیری گذاشتند.

زن جوان که توانسته بود از دست 2 پسر جوان نجات پیدا کند ادعا کرد که این 2 مرد قصد سرقت Stealing گوشی موبایل و پول‌هایش را داشته‌اند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری 16 امیرکبیر به محل درگیری 2 پسر جوان اعزام شوند که در این صحنه 2 پسر جوان که در محاصره ماموران قرار داشتند دستگیر شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که 2 پسر جوان قصد سرقت از زن جوان را داشتند که طعمه‌شان در برابر تهدیدهای دزدان مقاومت کرده و در ادامه مردم با دیدن این صحنه به کمک زن جوان رفته‌اند.

سرقت از داخل کلانتری

2 دزد The Thief جوان پس از دستگیری در اتاق بازجویی هدف تحقیق قرار گرفتند و در حالی که افسر پرونده سرگرم مطالعه سوابق متهمان بود 2 پسر جوان دست به سرقت از داخل کلانتری زدند.

متهمان پس از بازجویی‌های پلیسی به بازداشتگاه کلانتری منتقل شدند که 2 پسر جوان قبل از ورود به داخل بازداشتگاه هدف بازرسی بدنی قرار گرفتند که از آنها 2 ساعت گرانقیمت به دست آمد.

در این مرحله مشخص شد که این 2 ساعت گرانقیمت همان ساعت های سرقتی است که روی میز افسر پرونده در اتاق بازجویی قرار داشته است.

2 پسرجوان در ادامه تحقیقات به ماموران گفتند وقتی افسر پرونده در حال بررسی سوابق‌مان بود ما از فرصت استفاده کرده و 2 ساعت لوکس را از روی میز برداشتیم.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس Police آبادان قرار دارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

کدخبر: 444217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟