حجم ویدیو: 31.49M | مدت زمان ویدیو: 00:04:51

به گزارش رکنا، فوتبال که ورزشی پرطرفدار در جای جای دنیا است در اردبیل نیز طرفداران زیادی دارد و علی‌رغم این که فوتبال شور و حال خاصی را در بین هواداران ایجاد کرده هر از گاهی نیز حوادث Accidents تلخی را نیز بر جای می‌گذارد.

طرفداران دو تیم پایتخت پرسپولیس و استقلال Esteghlal نیز در اردبیل بسیار زیاد هستند و عشق و علاقه خاصی بازی‌های خاص این دو تیم پرطرفدار را به دنبال دارد و طرفداران هر دو تیم تعصب خاصی به تیم مورد علاقه‌شان دارند.

متاسفانه در روزهای اخیر شاهد یک حادثه Incident تلخ بر اثر کری‌خوانی دو هوادار فوتبال بودیم که یکی از هواداران فوتبال در این کری‌خوانی به قتل Murder رسید و سبب شد که فوتبال کام زندگی را برای این جوانان و خانواده‌ها تلخ کند.

روایت دادستان اردبیل از مرگ تلخ هوادار فوتبال

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: ساعت 1:30 دقیقه 23 آبان ماه در یکی از محلات اردبیل گزارشی مبنی بر تصادف Crash منجر به فوت ارائه شد که در سریع‌ترین زمان ممکن مسئولان مربوطه در محل حادثه حضور یافتند و بررسی‌های لازم را انجام دادند.

ناصر عتباتی افزود: در ادامه تحقیقات قضائی از تصادف گزارش شده متوجه شدیم که این تصادف مشکوک بوده و عمدی در حادثه احساس می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از بررسی‌های انجام یافته به این نتیجه رسیدیم که مقتول جوان 30 ساله‌ای بوده که طرفدار پر و پا قرص تیم‌های مطرح پایتخت بود که با یکی از دوستان خود کری‌خوانی داشت.

عتباتی تصریح کرد: بعد از بازی تیم‌های فوتبال پرسپولس و کاشیما فینال مسابقات جام باشگاه‌های آسیا این کری‌خوانی‌ها شدت می‌گیرد و بامداد این روز یکی از دوستان مقتول وی را با ماشین زیرمی‌گیرد که متاسفانه بر اثر این سانحه این جوان فوتبالی به قتل می‌رسد.

فقط قصاص قاتل فرزندم را می‌خواهم

پدر مقتول اظهار داشت: فرزندم عاشق فوتبال بود و بازی‌های تیم پرسپولیس را با تعصب خاص دنبال می‌کرد که این دلیلی بر قتل وی نیست و به همین دلیل در حال حاضر فقط قصاص قاتل فرزندم را می‌خواهم.

وی ادامه داد: فرزندم علاقه خاصی به فوتبال و پرسپولیس داشت و بنده نیز طرفدار این تیم هستیم که متاسفانه بر اثر برخی کری‌خوانی‌ها فرزندم را از دست دادم که فصاص تنها چاره کار است.

فرصت زندگی دوباره را به من بدهند

قاتل با اشاره به اینکه در زمان زیر گرفتن دوستم آرش شرایط عادی نداشتم بیان کرد: از خانواده آرش می‌خواهم که فرصت دوباره زندگی را به من بازگردانند.

وی با اشاره به این که از اقدام خود پشیمان هستم افزود: از بچگی به فوتبال علاقه‌مند بودم و بعد از بازی پرسپولیس و کاشیما در صفحه اینستاگرام Instagram پست‌هایی گذاشتم که کری‌های زیادی با آرش داشتیم.

قاتل ادامه داد: آرش یکی از دوستانم بود که رابطه خوبی هم با هم داشتیم ولی متاسفاته فوتبال که این همه ارزش ندارد سبب شد که اقدامی ناسنجیده و اشتباهی را مرتکب شوم.

وی اظهار کرد: من هم‌اکنون پشیمان هستم و بچه دو ساله دارم و هم‌اکنون این سئوال برایم مطرح است که آیا تیم‌های پایتخت می‌توانند جواب بچه‌ دو ساله من و آرش را بدهند.

ایجاد فضاهای سالم ورزشی توسعه یابد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود ایجاد فضاهای سالم ورزشی برای حضور هواداران مورد توجه واقع شود تا شاهد هیچ گونه حادثه دلخراشی در بحث ورزشی نباشیم.

ناصر عتباتی با اشاره به این که نیاز است برنامه‌های ورزشی پرمخاطب در راستای آگاهسازی هواداران پیشگام باشند افزود: باید برنامه‌های خوب و هدفمندی در این حوزه تولید و پخش شود.

وی خواستار ورود مدارس دانشگاه‌ها برای آگاهسازی این اقشار از جامعه شد و بیان کرد: باید شور و هیجان فوتبال زمینه‌ساز هیچ مشکلی نباشد.

عتباتی بیان کرد: فوتبال ورزشی پرطرفدار در بین افراد است و انتظار می‌رود همگان هوشیاری و آگاهی لازم را داشته باشند تا شور و نشاط افراطی و تفریطی منجر به حادثه تلخی نشود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟