سلاخی شدن مرد بجنوردی با تبر توسط دوست معتاد / جسد نیمه سوخته بود

با کشف جسد مردی نیمه سوخته بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد در صحنه حادثه حاضر می شوند و تحقیقات میدانی را برای بررسی قتل رخ داده شده آغاز می کنند.

پس از بررسی ها شواهد نشان می دهد که قاتل سعی در سوزاندن جسد و دفن آن داشته اما گمان نمی کرده که ممکن است چوپان و سگ های گله 4 روز پس از وقوع قتل محل دفن جسد را افشا کنند.

هر چند مدارک و جسد سوخته است اما مأموران قانون که از 4 روز پیش تحقیقات خود را برای یافتن مردی میان سال و مفقود شده آغاز کرده اند خیلی زود پی به هویت مقتول می برند و با توجه به تحقیقات گذشته و داشتن سرنخ هایی از متهم به قتل برای جمع آوری مدارک لازم علیه او دست به کار می شوند و در تاریکی شب سراغ متهم می روند.

پس از دستگیری متهم به قتل، وقتی می فهمد که با توجه به مدارک لازم چاره ای جز اعتراف ندارد لب به سخن می گشاید و به قتل اعتراف می کند تا 24 ساعت پس از کشف جسد متهم به قتل دستبند به دست در دادسرای بجنورد حاضر و مقابل بازپرس شعبه سوم پاسخگوی چگونگی جنایت رخ داده شده، شود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، پس از پایان جلسه بازپرسی مانند 90 درصد پرونده های تشکیل شده در استان، از سرقت های مختلف تا قتل های رخ داده شده، در این پرونده نیز ردپای اعتیاد به چشم می خورد و هر چند هنوز تحقیقات ادامه دارد اما متهم به قتل مدعی است که قتل در حالت طبیعی نبوده است.

متهم به قتل که سابقه دوستی دیرینه یا نسبت خویشاوندی با مقتول ندارد مقابل بازپرس می گوید که هر چند در سومین دیدار خود با مقتول با هدف تفریح با یکدیگر به سمت باغ های شمال بجنورد رفتند اما این هیولای اعتیاد بود که به یک باره باعث شد میان او و مقتول مشاجره رخ دهد و در حالی که حالتش طبیعی نبود نفهمید که چطور تبر به دست گرفت و آن را بر بدن مقتول فرود آورد.

وی ادامه می دهد: پس از آن که متوجه شدم فرد همراه من جان باخته است ابتدا خواستم با سوزاندن جسد، آثار جرم را از بین ببرم ولی وقتی دیدم نمی شود، تصمیم گرفتم آن را داخل باغی دفن کنم اما یک روز بعد وقتی به این فکر کردم که ممکن است بر اثر شخم زدن زمین جسد هویدا شود تصمیم گرفتم آن را کنار جوی آبی دفن کنم که دستگیر شدم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

محمد آگاهی

کدخبر: 443790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟