به گزارش گروه حوادث رکنا، ملیکای 15 ساله که دریک مهمانی Party مختلط در حالیکه مست بود و در وضعیت بدی دستگیر شده بود، صبح دیروز پس از انتقال به دادسرا به بازپرس پرونده گفت: از مدتی پیش با مینا در یکی از شبکه های اجتماعی آشنا شدم. او به نظرم دختر خوب و با اخلاقی می آمد. همه چیز از گروه بچه های بی حیا شروع شدتا اینکه به واسطه مینا در گروهی تحت عنوان بچه های بی حیا عضو شدم.

این دختر ادامه داد: در این گروه با افراد زیادی آشنا شدم که اغلب آنها پسران جوان و هوس بازی بودند اما به واسطه اینکه پولدار بودند نظر مرا به خود جلب کردند و رفته رفته آشنایی من با آنها بیشتر شد. به طوریکه 4 الی 5 ساعت روز را با آنها می گذراندم.

دختر جوان خاطر نشان کرد: به واسطه مینا پایم به مکان های ناجور و مهمانی های مختلط که اکثرا در شمال و غرب تهران بود، باز شد و کم کم به فرد دیگری تبدیل شدم و اصلا به مسائل شرعی اهمیت نمی دادم. به طوریکه هر روز خودرا با یک پسر می گذراندم تا اینکه مأموران پلیس Police روز قبل مارا در یک خانه فساد در یکی از محله های شمال شهر در حالیکه مشغول کارهای کثیفی بودیم بازداشت کردند.

بنابراین گزارش، بازپرس پس از ثبت اظهارات دختر جوان دستور انتقال وی به بازداشتگاه را صادر کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟