به گزارش گروه حوادث رکنا، محسن 37 ساله پس از تنظیم دادخواست طلاق در دادگاه خانواده به قاضی پرونده گفت: همسرم وابستگی شدیدی به خواهر و مادرش دارد و فقط به حرف های آنها توجه می کند. با کوچکترین اختلافی که پیش می آید وسایلش را جمع می کند و به خانه مادرش می رود و چند روز بعد هم مادر و خواهرش با گرفتن تعهداتی کتبی از من او را به منزلش بازمی گردانند.

مرد جوان ادامه داد: خواهر همسرم مطلقه است و در مدت ۲سال که از ازدواج ما می گذرد نه تنها یک روز خوش ندیدم بلکه همواره غرور و شخصیتم را نزد آنها نادیده گرفتم. هر روز که از سرکار به منزل بازمی گردم و همسرم از حق و حقوق خودش در زندگی سخن می گوید متوجه می شوم که ساعتی قبل خواهرش در منزل ما بوده است من تاکنون هیچ گاه درباره همسرم کوتاهی نکرده ام حتی اول ماه تمام حقوقم را به او می دهم.

وی اذعان کرد: مدتی بود متوجه روابط مشکوک شهین شده بودم تصمیم گرفتم اورا تعقیب کنم که متوجه کار زشت او شدم. او با چند زن و مرد وارد یک خانه ویلایی شد که درآنجا او را در استخر مختلط با مردها دیدم.

ادامه داد: شب که به خانه آمد از او پرسیدم که کجا بوده و چرا دیر به خانه آمده است.او به جای آنکه به من پاسخ دهد به یکباره گفت من طلاق می خواهم و مهریه اش را از من طلب کرد.حالا هم تصمیم گرفته ام تا با «طلاق» دادن همسرم بتوانم در آرامش زندگی کنم.

بنابر این گزارش، قاضی پس از اظهارات محسن دستور احضار شهین را صادر کرد.

کدخبر: 443758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟