به گزارش رکنا، سرهنگ حسینعلی سنچولی فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند گفت: روز چهارشنبه چهاردهم آذرماه یک فقره مرگ مشکوک در روستای "سنجرانی" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی "میلک" برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل حادثه Incident مشخص شد مردی ۵۳ ساله بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده در محل فوت کرده و سه فرزند ۱۷، ۱۹ و ۲۴ ساله اش نیز مجروح شدند.

سرهنگ سنچولی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در پی اختلافات قبلی با همسایه اش که مردی جوان و سابقه نزاع با هم داشته اند در زمان حادثه پس از مشاجره لفظی و درگیری با یک قبضه اسلحه کلت کمری به قتل Murder رسیده است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس Police آگاهی با استفاده از سرنخ‌های موجود و یکی سری تحقیقات گسترده پلیسی متهم ۲۲ ساله و همدست ۲۸ ساله اش را صبح روز گذشته دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند گفت: متهم به قتل در بازجوئی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟