دستگیری مرتبطان حادثه تروریستی چابهار

سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: راننده یک دستگاه خودرو وانت حامل مقدار زیادی مواد منفجره در حال تردد در یکی از خیابان‌ها چابهار بوده که به قصد اقدام تروریستی به یکباره به سمت یکی از مقر‌های انتظامی این شهر تغییر مسیر داده است.

وی ادامه داد: در این حادثه Incident با وجود موانع موجود در مقابل درب ورودی و هوشیاری و اقدام به موقع نیرو‌های انتظامی مستقر در محل ستاد عامل انتحاری موفق به ورود به مقر انتظامی نشده بود و با اقدام شجاعانه این نیرو‌ها به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این حادثه تنها عامل تروریستی حادثه به هلاکت رسید، افزود: از آنجایی که در پشت پرده این اقدام تروریستی اتاق فکری وجود دارد تلاش برای شناسایی و دستگیری مرتبطان حادثه به طور جد در دستور کار قرار دارد.

سردار قنبری با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر از نیرو‌های انتظامی شهید و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند، اظهار داشت: تعدادی از مردم عادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های جان برکف انتظامی گفت: در صورت ورود این خودروی حامل مواد انفجاری به داخل ستاد اتفاقی مهیب رخ می‌داد که با از خودگذشتگی نیرو‌های انتظامی از حادثه بزرگ جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اوضاع شهر چابهار کاملا تحت کنترل است گفت: هم اینک شهر در وضعیت عادی قرار دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 442746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟