به گزارش حوادث رکنا، سردار «منوچهر امان‌اللهی» اظهار کرد: این حادثه Incident تیراندازی شامگاه 14 آذر در جریان برگزاری مراسم عروسی در شهرک «چمن» کرمانشاه اتفاق افتاد که متأسفانه به کشته و زخمی شدن 20 نفر منجر شد.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده از سوی پلیس Police مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، یکی از میهمانان که سابقه شرارت و قتل Murder نیز داشته، پس از درگیری با چند نفر از میهمانان و تهیه سلاح کلاشنیکف، اقدام به تیراندازی در مراسم می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به‌دنبال این تیراندازی 20 نفر زخمی می‌شوند که پس از انتقال به بیمارستان چهار نفر آن‌ها شامل یک زن و سه مرد جان خود را از دست می‌دهند.

این مقام ارشد انتظامی استان یادآور شد: با حضور به موقع پلیس در محل حادثه، سه نفر از منازعین دستگیر و تلاش پلیس برای دستگیری فرد ضارب که این حادثه تلخ را رقم زد، با جدیت ادامه دارد.

جزئیات قتل عام / آمار به 26 تن رسید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در تشریح آمار و روند درمان مصدومان حادثه شب گذشته عروسی خونین در کرمانشاه، گفت: این حادثه ۲۶ مجروح را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش رکنا، در شهرک چمن یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه، درگیری در یک مراسم عروسی بدلیل داشتن اختلاف خانوادگی قدیمی به وقوع پیوست.

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه ضمن تایید این حادثه، گفت: درگیری شب گذشته در مراسم عروسی بخاطر اختلافات قدیمی بوده که در این درگیری ۲۶ نفر مجروح و چهار نفر کشته شدند و موضوع از طریق مراجع صالحه در حال پیگیری و رسیدگی است.

به گفته سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان، یکی از مهمانان که سابقه شرارت و قتل Murder داشته پس از درگیری با چند نفر از مهمانان در این عروسی، با تهیه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی طرف مقابل خود در مراسم می‌کند که در جریان آن چهار نفر از مهمانان (شامل یک خانم و سه آقا) جان خود را از دست می‌دهند.

مهدی محمدی در تشریح آمار و روند درمان مصدومان حادثه Incident شب گذشته، اظهار داشت: این حادثه ۲۶ مجروح به همراه داشته که ۱۱ تن از این مجروحان از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۵ تن از مجروحان در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه بستری هستند که از این تعداد، سه نفر از مصدومان به دلیل وضعیت نامناسب برای اقدامات مراقبتی لازم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی افزود: یک نفر در اورژانس و ۱۱ نفر در بخش‌های تخصصی این مرکز درمانی تحت درمان قرار دارند.

محمدی گفت: در بیمارستان آیت‌الله طالقانی شب گذشته با تقویت تیم ‌های پزشکی و پرستاری، برای نجات جان مصدومان تلاش مضاعفی انجام شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 442681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟