حجم ویدیو: 7.90M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11

به گزارش رکنا، مرد جوان اندونزیایی که با تهیه یک دست یونیفرم پلیس Police اقدام به اغفال زنان جوان در این کشور می کرد توسط پلیس دستگیر شد. این جوان 21 ساله با پوشیدن لباس پلیس و تهیه یک اسلحه واقعی وانمود می کرد که یک پلیس واقعی است. این پلیس قلابی با اغفال دختران جوان وقت خود را با آنها در کافی شاپ ها و رستوران ها می گذراند.

" آری سپتیان پراتاما" که اهل منطقه " پالم بانگ" اندونزی است به مدت 1 ماه نقش یک پلیس واقعی را بازی می کرد. در تحقیقات پلیس مشخص شد که این جوان شیاد به دختران جوان خود را پسر رئیس پلیس منطقه "سالاوسی معرفی می کرده است. بنا به این گزارش ظاهرا این ترفند مرد جوان کارساز بود و او طی این مدت اندک توانست ده ها زن جوان شامل خدمتکار، پرستار و معلم و حتی پلیس زن بودند را مورد اغفال قرار دهد.

او با کرایه خودروهای گرانقیمت وانمود می کرد که بسیار پولدار است و از این زنان خواسته بود تا با او ازدواج کنند. "آری" در اعتراف خود در مرکز پلیس گفت : " من به زنان زیادی قول داده بودم که یک روز به آنها پیشنهاد ازدواج خواهم داد. صادقانه باید بگویم من هیچ پولی برای آنها خرج نمی کردم و به راحتی از آنها سوء استفاده می کردم. در این میان زنانی نیز بودند که به خاطر من به دوران نامزدی خود با مردان دیگر خاتمه داده بودند."

بنا به ادعای برخی از این زنان این مرد شیاد همچنین با جعل کارت اقدام به خالی کردن حساب های بانکی آنها کرده بود. آری روز دوشنبه در یک بیمارستان در پالم بانگ در حالی که در حال اغفال یک زن بود توسط پلیس دستگیر شد. در ویدئویی که منتشر شده است این مرد را در کنار یکی از زنان نشان می دهد. در ادامه ویدئو در حالی که او توسط پلیس دستگیر شده است دیده می شود.

گفتنی است؛ قرار است این مرد جوان با اتهام پلیس قلابی و کلاهبرداری Fraud و اغفال زنان جوان در دادگاه مورد محاکمه قرار گیرد. احتمال می رود این مرد به زندان Prison محکوم شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

9034968_494

کدخبر: 442218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟