به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری Fraud از طریق سایت دیوار ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس Police آگاهی قرار گرفت .

وی افزود : در تحقیقات اولیه از شاکی محرز شد که پس از مشاهده آگهی تبلیغات فروش خودروبه صورت نقد و اقساط در سایت دیوار با فرد آگهی دهنده تماس گرفته و پس از توافق های اولیه جهت معامله خودرو در محل قرار حاضرشدند.

این مقام انتظامی گفت : با توافقات صورت گرفته ، خودرو مورد نظر معامله شده و پس از پرداخت 80 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت ، فروشنده شخصا اقدام به به تنظیم قولنامه صوری با مشخصات غیرواقعی کرده و در یک فرصت مناسب از غفلت مالباخته استفاده و اقدام به سرقت Stealing خودرو می کند .

سرهنگ نادربیگی گفت : موضوع در حال بررسی بود که پرونده مشابه دیگری به پایگاه دوم پلیس آگاهی ، مبنی بر دریافت وام با کارمزد 4 درصد در قبال دریافت چک به مبلغ 310 میلیون ریال از طریق سایت دیوار با هویت نامشخص ارجاع شد .

این مقام انتظامی گفت : ماموران به سرعت وارد عمل شده و با انجام تحقیقات میدانی و بررسی آدرس های اعلام شده به مالباختگان ، محرز شد که تمامی آدرس ها غیر واقعی است .

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت : در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی ، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شد .

وی گفت :متهم در بازجویی های اولیه ، منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جرم Crime خود مبنی بر 21 فقره کلاهبرداریبه مبلغ یک میلیارد ریال اعتراف کرد .

به گفته سرهنگ نادربیگی ، متهم با قرار وثیقه دومیلیارد ریالی روانه زندان Prison شد .

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 441996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟