بزرگترین قاتل زنجیره ای در آمریکا اعتراف کرد / مقتولین اغلب زنان خیابانی بودند+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک قاتل The Murderer زنجیره‌ای آمریکایی که به جرم Crime قتل Murder سه زن در زندان Prison بود، به کشتن Killing 90 زن اعتراف کرد.

ساموئل، قاتل 78 ساله‌ به جرم قتل سه زن در دهه 80 میلادی در زندانی Prisoner در کالیفرنیا سومین سال محکومیت خود را می‌گذراند که کارآگاهان پلیس Police تگزاس به پرونده‌ای قدیمی برخوردند که شیوه قتل آن به ویژگی‌های پرونده‌های قتل ساموئل شباهت داشت.

یکی از مقامات پلیس ایالت تگزاس راهی زندان کالیفرنیا شد تا از ساموئل لیتل در مورد پرونده سوال‌هایی بپرسد. از سوی دیگر، ساموئل لیتل که از زندان خود در کالیفرنیا ناراضی بود، به امید انتقال به زندان تگزاس داوطلبانه اطلاعات کاملی را از قتل مورد نظر در اختیار پلیس قرار داد. علاوه بر پرونده قتل در تگزاس، آقای لیتل در مورد قتل‌های دیگری که در ایالات دیگر مرتکب شده‌ است نیز صبحت کرد و با جزئیات تمام، نحوه قتل، زمان و مکان، به قتل بیش از 90 زن اعتراف کرد.

اعترافات داوطلبانه ساموئل در حالی صورت گرفت که وی در دادگاهی که در سال 2014 برای قتل سه زن در کالیفرنیا به عنوان متهم محاکمه می‌شد اتهامات را رد و خود را بی‌گناه معرفی کرده بود.

این 90 قتل بین سال‌های 1970 تا 2005 انجام شده‌اند و به این دلیل که بیشتر مقتولین زنان معتاد Addicted یا کارگران جنسی بوده‌اند، تحقیقات و پیگیری پرونده‌ها از سوی پلیس به صورت جدی انجام نشده است.

پلیس فدرال آمریکا تا به حال توانسته است پرونده قتل 34 زن را به اعترافات ساموئل مرتبط کند اما یافتن شواهد برای باقی موارد به علت هویت‌ ناشناخته مقتولین و عدم بررسی پرونده از سوی پلیس در زمان کشف جسد، دشوار خواهد بود.

اگر اتهامات قتل باقی پرونده‌ها اثبات شود، نام ساموئل لیتل به عنوان یکی از بزرگترین قاتلان زنجیره‌ای در تاریخ آمریکا ثبت خواهد شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 441061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟