این 3 مرد قوی هیکل در پوشش پلیس از تهرانی ها اخاذی می کردند+عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ اسدعلی الماسی در جزییات خبر اظهار داشت: ساعت ۴ صبح روز گذشته ماموران گشت کلانتری هنگام گشت زنی در خیابان فداییان اسلام به یک دستگاه خودروی سمند خاکستری رنگ با شیشه های دودی که اقدام به نصب چراغ گردان پلیس Police کرده بودند ودر حال بازرسی یک خودروی تیبا بودند مشکوک شدند.

ماموران با دیدن این صحنه وارد عمل شدند و مشاهدات اولیه ماموران حاکی از آن بود که سه مرد قوی هیکل تجهیزات پلیسی از قبیل آمپلی فایر مربوط به چراغ گردان پلیس، باتوم های فلزی،یک دستبند و کلاه های نظامی همراه خود دارند.

در همان بررسی های اولیه مشخص شد سه مرد جوان با معرفی خود به عنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs پس از متوقف کردن خودروی تیبا که زن میانسال مسافری را از مقصد سوار کرده بود بدون نشان دادن مدارک شناسایی قصد اخاذی و گرفتن گوشی آنها را دارند.

با مشخص شدن این موضوع هر سه متهم دستگیر و همراه به شاکی به کلانتری منتقل شدند.در جریان بازرسی خودروی متهمان مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین کشف و ضبط کردند.

در ادامه شاکیان در کلانتری اظهار داشتند:زورگیران پس از متوقف کردن آنها قصد گرفتن پول و گوشی های تلفن همراه را داشتند که ماموران از راه رسیدند.

سارقان در اعترافات خود گفتند:از مدتی قبل با این شیوه و معرفی خود به عنوان مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر از مردم اخاذی می کردند.

آنها در ادامه گفتند:بار آخر در میدان ازادی خیابان استاد معین خودرویی را متوقف کردیم و چون راننده مقداری مواد مخدر تریاک همراهش بود به خاطر اینکه خودروی او به پارکینگ دلالت پیدا نکند و پرونده ای برایش درست نشود مقدار قابل توجهی پول و گوشی تلفن همراهش را در اختیار ما گذاشت.

رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه اعلام کرد:پرونده متهمان پس از تکمیل برای بررسی های بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟