پیرمرد 72 ساله 7 تن از اعضای خانواده و آشنایانش را به طرز فجیعی به قتل رساند +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس Police ژاپن اجساد هفت نفر را که در یک کشتار جمعی وحشیانه به قتل Murder رسیدند در یک منطقه کوهستانی توریستی مشهور در این کشور کشف کرد.

پلیس ژاپن اکنون تحقیقات ویژه قتل را در مورد این پرونده آغاز کرده و طبق برخی گزارشات مالک 72 ساله خانه روستایی مذکور، همسر 66 ساله اش، نوه 7 ساله شان و آشنای خانوادگی آن ها که مردی 44 ساله بوده در میان قربانیان این حادثه Incident بوده‌اند.

هفتمین فرد که به نظر می رسد از روی پل Bridge به داخل رودخانه سقوط Fall کرده یا خود را به پایین پرتاب کرده احتمالا پسر 42 ساله خانواده قربانی است که پس از برداشتن خودروی خانواده پس از رانندگی حدود 3 کیلومتر خود را به پل رسانده است. گفته های منابع محلی حاکی از آن است که آشنای خانوادگی 44 ساله برای کمک به حل یک اختلاف خانوادگی این خانواده را ملاقات کرده است.

یکی از بستگان این خانواده پس از بی پاسخ ماندن تماس های مکررش با این خانواده، موضوع را به پلیس اطلاع داده و پلیس نیز پس از مراجعه به این خانه روستایی با صحنه وحشتناک قتل مواجه می شود.

طبق اعلام پلیس، آثار جراحات بسیاری با چاقو بر اجساد برخی از این قربانیان مشهود بوده است. جسد یک زن در خارج از خانه روستایی و جسد پنج نفر دیگر در داخل خانه کشف شده است.

وقوع چنین کشتارهای جمعی در ژاپن که یکی از امن ترین کشورهای جهان به شمار می رود، بسیار نادر است. با توجه به قوانین سخت‌گیرانه درمورد اسلحه گرم در ژاپن، حملات با سلاح گرم در این کشور تقریبا بی سابقه است اما در برخی موارد حملات جمعی با چاقو رخ می دهد.

برای مثال در سال2016 میلادی فردی 26 ساله که کارمند سابق یک مرکز نگهداری از معلولان بوده با چاقو به این مرکز در ساگامیهارا واقع در جنوب توکیو حمله کرد. این فرد که طبق برخی گزارش ها پیشتر اعلام کرده بوده می‌خواهد افراد معلول را نابود کند در این حمله 19 نفر را کشته و 27 نفر دیگر را زخمی کرد.

در سال 2008 میلادی نیز فردی ابتدا با کامیون جمعیت حاضر در مرکز توکیو را زیر گرفته و سپس با چاقو به حاضران در محل حادثه حمله کرد.

هم چنین در سال 2001 میلادی مردی که سابقه بیماری روانی داشته به زور وارد یک دبستان در اوساکای این کشور شده و هشت کودک را که همگی بین 6 تا 8 ساله بودند با چاقو زخمی کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟