دادستان شوش گفت: پرونده تنها کارگر بازداشتی شرکت نیشکر هفت‌تپه و خانمی که در تجمعات این کارکنان بازداشت شده در مرحله تحقیقات مقدماتی است. مصطفی نظری دادستان شوش  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده تنها کارگر بازداشتی تجمعات شرکت نیشکر هفت تپه در مرحله تحقیقات مقدماتی است

وی گفت: تحقیقات اولیه و مقدماتی روی پرونده این فرد بازداشتی در حال انجام بوده و منتظر نتیجه تحقیقات هستیم.

دادستان شوش افزود: هرگونه تصمیم‌گیری در مورد پرونده این کارگر بازداشتی بعد از نتیجه‌ تحقیقات مقدماتی است.

وی بازداشت یک خبرنگار را تکذیب کرد و گفت: پرونده خانمی که در تجعمات هفت‌تپه بازداشت شده هم در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

نظری افزود: ادامه اعتراض و تجمع کارکنان مقابل فرمانداری و سطح شهر با توجه به پیگیری ویژه مسئولین و پرداخت 2 ماه از حقوق معوقه آنها، پذیرفتنی نیست.

دادستان شوش یادآور شد: انتظار داریم کارکنان شرکت هفت تپه به احترام شهروندان و برای حفظ آرامش و امنیت آنها از برگزاری تجمع درون شهر خودداری کنند.

وی تصریح کرد: ما هم از مدیریت شرکت هفت‌تپه راضی نیستیم و کارهای قانونی را انجام خواهیم داد.کارکنان شرکت هفت تپه باید به فکر این شرکت بوده و هر چه سریع‌تر کار اورهال کارخانه را انجام دهند تا در نخستین فرصت کار برداشت نیشکر آغاز شود.

نظری گفت: با ادامه اعتراض و بی‌توجهی به آغاز به‌کار خطوط تولید شکر نخستین کسانی که متضرر می شوند، همین کارکنان شرکت هفت تپه هستند.

دادستان شوش خاطرنشان کرد: نباید با اعتراض و تجمعات کارکنان زمینه سوءاستفاده بیگانگان را فراهم کنیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟