به گزارش گروه حوادث رکنا، سمیه، زن 28 ساله که در پی دستبرد به طلافروشی دستگیر شده است پس از انتقال به دادسرا به بازپرس پرونده گفت: پس از مرگ همسرم در یک حادثه رانندگی پدرم، من و فرزندم را به خانه خودش برد تا از نزدیک مرا کنترل کند. او مردی بسیار متعصب بود و اجازه نمی داد از خانه خارج شوم.

وی ادامه داد: پدرم می گفت که تا زمانی که ازدواج نکرده ای نباید بیرون بروی چو مردم پشت سرت حرف های نامربوطی می زنند. در یکی از این روزها که دخترم را به پارک برده بودم جوانی به نام متین سر راهم قرار گرفت. او با آن که مجرد بود خیلی به من ابراز علاقه می کرد و همین موضوع باعث شد تا تصمیم بگیرم با او ازدواج کنم.

متهم بیان داشت: متین جوانی بیکار بود و هیچ درآمدی نداشت. پدرم نیز با این ازدواج مخالفت کرد. من که نمی دانستم متین چه نقشه ای در سر دارد قبول کردم که به عقد موقت او دربیایم. پس از مدتی که ارتباط من و متین عمیق شده بود روزی با من قرار گذاشت و تصاویری از خلوت من با خودش را نشان داد، در ادامه از من خواست برای اینکه آن تصاویر را تحویل پدرم ندهد باید در جریان سرقت از طلافروشی با او همکاری کنم.

سمیه افزود: متین خودرویی را کرایه کرد و من داخل خودرو نشستم. او به مغازه طلافروشی رفت و به بهانه این که همسرم بیمار است و نمی تواند از خودرو پیاده شود طلا را برای نشان دادن به من از مغازه بیرون آورد اما دستمان رو شد و قبل از اینکه از محل فرار کنیم دستگیر شدیم.

بنابراین گزارش، بازپرس پس از ثبت اظهارات متهم دستور انتقال وی به بازداشتگاه را صادر کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟