حجم ویدیو: 2.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

 به گزارش رکنا، سهل انگاری یک معلم ابتدایی در یکی از مدارس کشور چین موجب شد تا عده ای از دانش آموزان به شدت دچار آسیب شوند. این دانش آموزان که به مدت 9 ساعت در داخل کلاس در معرض دستگاه ضد عفونی کننده ماوراء بنفش بودند دچار سوختگی شدید در نواحی مختلف بدن شدند.

حدود 40 نفر از دانش آموزان کلاس در اثر این حادثه Incident از ناحیه چشم، صورت، گردن دچار سوختگی شدید شدند. این حادثه در یکی از مدارس شهر "تاینجین"، در نزدیکی پکن رخ داد. گفته می شود همه دانش آموزان آسیب دیده برای مداوا به بیمارستان منتقل شده اند.

این خبر ابتدا در یکی از شبکه های اجتماعی چین منتشر شد که در آن برخی از کاربران مدعی شدند که چهار نفر از والدین در ساعت 5 بعد از ظهر متوجه سوختگی شدید 9 دانش آموز پس از پایان کلاس درس شدند. بنا به این ادعا این دانش آموزان که دچار استفراغ شدید، درد شدید چشم و سوختگی در ناحیه صورت و گردن بودند بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان انتقال یافتند. در ویدئویی که منتشر شده است چند نفر از والدین دانش آموزان در حالی که با مسئولان مدرسه مشغول جر و بحث هستند دیده می شوند.

پس از انتشار گسترده این خبر مسئولان محلی تاینجین اعلام کردند که مسئولان آموزش و پرورش این منطقه، مقامات بهداشت محلی و همچنین پلیس Police در حال بررسی و تحقیق پیرامون این حادثه هستند. این حادثه روز دوشنبه و پس از آن رخ داد که یک معلم فراموش کرده بود دستگاه ضدعفونی کننده فرابنفش را در کلاش خاموش کند. این دستگاه از صبح روز دوشنبه تا ساعت 4.45 دقیقه بعد از ظهر و هنگامی که یک معلم دیگر متوجه روشن بودن آن شد روشن مانده بود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟