قتل در خاک سفید به خاطر  یک دختر  + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران در توضیح این خبر گفت : ساعت 16 سه شنبه 15 آبان ماه سال جاری خبر مرگ جوانی 20 ساله در بیمارستان ، به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

ماموران با حضور در بیمارستان به آنها اعلام شد که متوفی بر اثر اصابت جسم تیز به قفسه ی سینه فوت کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" ، پرونده جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره 10 ویژه قتل Murder پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل در تحقیقت پلیسی اطلاع پیدا کردند که ساعت 12:40 همان روز ، درگیری خیابانی بین چند جوان در منطقه خاک سفید – خیابان زهدی به وقوع پیوسته و مقتول در این نزاع و درگیری مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است .

با حضور کارآگاهان در محل درگیری منجر به جنایت Crime و انجام تحقیقات میدانی ، کارآگاهان موفق به شناسایی چند نوجوان به عنوان افراد حاضر در درگیری منجر به جنایت شدند که ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه 4 دادسرای ناحیه 29 تهران 4 نفر روز چهارشنبه 16 آبان ماه امسال دستگیر و به اداره دهم پلس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

در تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان اداره دهم موفق به شناسایی عامل اصلی جنایت بنام حامد 16 ساله شدند که پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده بود.

سرانجام متهم اصلی پرونده روز پنجشنبه 24 آبان ماه در محل سکونتش در خیابان زهدی دستگیر و به اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

متهم با وجود انکار اولیه ی ارتکاب جنایت نهایتا لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت : مقتول همراه یکی از دوستانش با خانم جوانی در خیابان زهدی درگیر شده بود ؛ من و دوستانم در حمایت از این خانم جوان دخالت کردیم و همین موضوع باعث آغاز درگیری ما شد ؛ من همراه خود چاقویی داشتم که با شدت پیدا کردن درگیری ، چاقو را از جیب خود خارج کرده و ضربه ای به سمت مقتول وارد کردم که به سینه اش برخورد کرد ؛ مقتول روی زمین افتاد و من نیز به سرعت از محل فرار Escape کردم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپر محترم صادر و برای سایر افراد مشارکت کننده در نزاع و درگیری منجر به جنایت نیز قرار قانونی صادر و کلیه متهمین در اختیار دستگاه قضایی قرار داده شدند .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 438561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟