مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به درگیری در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز گفت: این درگیری به خدمات‌رسانی بیمارستان مرتبط نبوده است.

فرهاد حمزه‌لویی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع درگیری در بیمارستان امام خمینی اهواز، اظهار کرد: شب گذشته(27 آبان ماه) حوالی ساعت 22، راننده یک خودرو با پلیس Police راهور در مرکز شهر درگیر می‌شود و با توجه به این درگیری پلیس راهور از نیروی انتظامی درخواست یگان امداد می‌کند.

وی افزود: در حین این درگیری، چرخ یک خودرو روی پای همراه راننده خودرو می‌رود و این مساله باعث می‌شود که پلیس به همراه راننده خودرو و همراهی که آسیب‌دیده به اورژانس بیمارستان امام خمینی اهواز مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در بیمارستان امام خمینی بستگان راننده خودرو با پلیس راهور درگیر می‌شوند و مردم حاضر در محل از این درگیری فیلم‌برداری و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

حمزه‌لویی عنوان کرد: این درگیری هیچ ارتباطی با خدمات‌رسانی بیمارستان امام خمینی اهواز نداشته و خدمت‌رسانی در این بیمارستان روند خود را داشته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟